مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:502023-10-24اجتماعي

افزایش 66 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران


فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 66 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر امروز در آیین افتتاح ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بابل گفت: ساختمان پلیس راهور و شماره گذاری بابل به منظور تسریع در روند پاسخگویی و دسترسی بهتر مردم به خدمات پلیسی و در پاسخ به مطالبات مردمی احداث شد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در حوزه مدیریتی سه مولفه امنیتی، سیاسی و اجتماعی از اهمیت بیشتری برخوردار است، افزود: با همت مسوولان استانی و انتصاب افرادی شایسته این مولفه ها محقق شده است.

مفخمی با اشاره به جمعیت روبه افزایش و تردد 30 میلیونی در استان طی 6 ماهه اول سال از افزایش 66درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: باتوجه به مرکزیت شهرستان بابل و با وجود مشکلات و موانع خوشبختانه این شهرستان در حوزه تصادفات با کاهش تلفات روبرو بوده که این موضوع نشان دهنده تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و مدیریت شهری این شهرستان است.

وی با تاکید بر هوشمندسازی پلیس و نصب دوربین های پلاک خوان، خاطرنشان کرد: باید با رویکرد علمی موضوع ترافیک را به بهترین نحو ممکن مدیریت کرد و باتوجه به ظرفیت خوبی که در شهرستان وجود دارد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 66 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران

افزایش 66 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی مازندران