مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-27پزشكي

فواید سرکه سیب برای سلامتی


همه ما، چه از طریق رسانه های اجتماعی که فواید سرکه سیب را تبلیغ می کنند و چه از زبان طرفداران این سرکه که خواص آن برای سلامت بدن را برمی شمرند، - همه ما، چه از طریق رسانه های اجتماعی که فواید سرکه سیب را تبلیغ می کنند و چه از زبان طرفداران این سرکه که خواص آن برای سلامت بدن را برمی شمرند، از مزایای این محصول سرشار از فایده بسیار شنیده ایم.

اما به راستی این ها چقدر در سلامت ما نقش دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی بی اس نیوز، کارشناسان به شواهدی دست یافته اند که گویای مزایای سرکه سیب برای رسیدن به هدف های خاص در سلامت بدن است.

لورا لیگوس - متخصص تغذیه - در این باره می گوید: سرکه سیب درمان جادویی یا راه حل سریع برای همه مشکلات مربوط به سلامت نیست.

با این حال، آنچه به عنوان متخصص تغذیه می توانم بگویم این است که مصرف سرکه سیب قبل از غذا برای کمک به هضم غذا- با شبیه سازی اسید معده و تجزیه غذا- موثر است.

این نوع سرکه حاوی اسیدهای خاصی است که باکتری های مضر را از بین می برند و پروبیوتیک های طبیعی آن ممکن است، سلامت روده را تقویت کنند اما در مورد میزان واقعی این فواید بالقوه هنوز به تحقیق بیشتری نیاز است.

در پژوهش های کوچکی نیز به بررسی اثر سرکه سیب بر قند خون پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید سرکه سیب برای سلامتی

فواید سرکه سیب برای سلامتی