مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-25بين الملل

کمپین دفتر نتانیاهو برای فرار از مسئولیت شکست در عملیات طوفان الاقصی


مسئولان رژیم صهیونیستی نزدیک به نخست وزیر این رژیم کمپینی را آغاز کرده و ارتش و نهاد اطلاعاتی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی دانسته اند؛ - مسئولان رژیم صهیونیستی نزدیک به نخست وزیر این رژیم کمپینی را آغاز کرده و ارتش و نهاد اطلاعاتی را مسئول شکست در عملیات طوفان الاقصی دانسته اند؛ عملیاتی که گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در هفتم اکتبر آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مری ریگو، وزیر حمل و نقل از حزب لیکود رژیم صهیونیستی شکست در عملیات طوفان الاقصی را به فرضیه ها و احتمالات فرماندهان ارتش و سازمان اطلاعات نسبت داد و گفت که آنها عملکرد جنبش حماس در گذشته در نوار غزه را پیش بینی می کرده اند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، وی در ادامه افزود، سطوح سیاسی نمی تواند جایگزینی برای ارتش و سازمان اطلاعات داخلی (شاباک) یا موساد باشد و تصمیمات براساس تصویری که رهبران این نهادها به سطوح سیاسی منتقل می کنند، گرفته می شود.

در مقابل، روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت، برخی نمایندگان و وزرای حزب لیکود خواهان قربانی شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از این جنگ هستند اما آنها آمادگی بیان مواضع خود به طور علنی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین دفتر نتانیاهو برای فرار از مسئولیت شکست در عملیات طوفان الاقصی

کمپین دفتر نتانیاهو برای فرار از مسئولیت شکست در عملیات طوفان الاقصی