مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-29اقتصادي

بروز «بحران شیر خشک» در روز هایی که «فرزندآوری» شعار پرتکرار مسئولان است!


وضعیت دسترسی به انواع شیرخشک در دو ماه اخیر چندان خوب نبوده و بسیاری از خانواده ها برای پیدا کردن غذای نوزادان شان دچار مشکل شده و گاهی حتی برای تامین این ماده حیاتی مجبور به جست و جو در شهر های مجاور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در روز هایی که افزایش نرخ زادآوری در کشور در دستور کار قرار دارد و مسئولان می کوشند با موشق های مختلف مردم را به فرزندآوری تشویق کرده و حتی برای اینکه نشان دهند موفق ترین دستگاه در این جریان بوده اند، ابایی از رقابت با یکدیگر هم ندارند، اوضاع شیر خشک در کشور اصلا خوب نیست و این را می شود به به راحتی و با جست وجو در چند داروخانه سطح شهر دریافت.

انگار نه انگار که وقتی درباره جمعیت و فرزندآوری صحبت می شود، باید نیاز های پیش و بعد از متولد شدن فرزند در نظر گرفته شود.

مشکلات اقتصادی، وضعیت مسکن، وضعیت اشتغال و همین شیرخشک، از جمله مواردی است که بسیاری از خانواده های دارای نوزاد را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

تدبیر تکراری و همیشگی؛ فروش با کد ملیبا افزایش گلایه ها در این باره، باز پای همان بهانه های قدیمی به ماجرا باز شد و دوباره تدابیری که پیشتر در عرصه های مختلف شاهدش بوده ایم، این بار برای رفع مشکل کمبود شیر خشک به کار بسته شد؛ عرضه شیر خشک منوط به ارائه کد ملی در داروخانه ها شد تا از قاچاق آن جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز «بحران شیر خشک» در روز هایی که «فرزندآوری» شعار پرتکرار مسئولان است!

بروز «بحران شیر خشک» در روز هایی که «فرزندآوری» شعار پرتکرار مسئولان است!