مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-25اقتصادي

پیگیری معاونت اقتصادی البرز برای راه اندازی سریعتر نمایشگاه بین المللی کرج


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی کرج از پیگیری و ضرورت همکاری دستگاه ها جهت راه اندازی کامل نمایشگاه خبر داد.

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی کرج از پیگیری و ضرورت همکاری دستگاه ها جهت راه اندازی کامل نمایشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیزاله افضلی روز چهارشنبه سوم آبان 1402 در بازدید از نمایشگاه بین المللی واقع در جاده کیانمهر به ماهدشت، با تاکید بر پیگیری ویژه جهت راه اندازی و تکمیل آن، گفت: وجود نمایشگاه بین المللی در کرج اثرگذاری بسیاری در ایجاد بازار رقابتی، ارتقا شرکت ها، افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات دارد.

وی با تاکید براینکه نمایشگاه بین المللی نه تنها برای استان بلکه در راستای پیشرفت صنعت کشور مهم است، ادامه داد: پیگیری و دستورات لازم جهت تسهیل و تسریع در رفع مشکلات جهت راه اندازی سریعتر نمایشگاه صادر شده است.

گفتنی است که نمایشگاه دائمی و بین المللی کرج در جاده کیانمهر به ماهدشت روبروی فرودگاه پیام در زمینی به مساحت 5000 متر سوله (27 هکتار محوطه) جانمایی، طراحی و احداث شده و با دستور ویژه استاندار ضمن همکاری دستگاه های مرتبط، راه اندازیِ کاملِ نمایشگاه در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری البرز قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری معاونت اقتصادی البرز برای راه اندازی سریعتر نمایشگاه بین المللی کرج

پیگیری معاونت اقتصادی البرز برای راه اندازی سریعتر نمایشگاه بین المللی کرج