مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-25بين الملل

خروش دلیرانه و خشم کودکانه، حمایت دلبرانه نوگلان حاج قاسم از کودکان غزه


نوگلان سرزمین مقاومت، این بار دست مادران و پدران شان را گرفتند، به میعادگاه آمدند، حامی فرشته های فلسطینی شدند و بر سر رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند و گفتند به اندازه همه ستاره ها از او متنفرند.

- خبرگزاری فارس - کرمان: خشم در کودکان اتفاق خوبی نیست، در طول سالیان همه روانشناسان و روانکاوان بسیج شده تا کودکان را از این پدیده دور و آنها را در یک زندگی آرام و طبیعی جای دهند.

گاهی اما این موضوع به استثنا می کشد، همه نظریه های نظریه پردازان را ابطال می کند و همه می پذیرند که کودکان هم می توانند در یک خشم مقدس جای بگیرند، خشم و نفرتی که از شیر مادر گرفته اند.

درست مثل امروز، کودکانی که هرچند پدر و مادران شان سعی کرده بودند آنها را از صحنه های خشن دور نگه دارند، اما انگار جنایت آنقدر بالا گرفته و سد خون در غزه شکسته که این نازک دلانِ لطیف هم به جوش و خروش افتاده اند.

نوگلان سرزمین مقاومت، این بار دست مادران و پدران شان را گرفتند، به میعادگاه آمدند، حامی فرشته های فلسطینی شدند و بر سر رژیم کودک کش صهیونیستی فریاد زدند که به اندازه همه ستاره ها از او متنفرند.

اینجا خبری از مشت های گره کرده نیست، در عالم آنها دست های باز شده و نشان دادن عدد ده یعنی خیلی زیاد! دختران و پسران حاج قاسم انگشتان شان را نشان می دادند و به جنایتکاران می ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش دلیرانه و خشم کودکانه، حمایت دلبرانه نوگلان حاج قاسم از کودکان غزه

خروش دلیرانه و خشم کودکانه، حمایت دلبرانه نوگلان حاج قاسم از کودکان غزه