مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-20اقتصادي

اندام های مصنوعی در فارس تولید خواهد شد


معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از تولید تمامی اندام های مصنوعی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی بدون دخالت دست و نیاز به قالب گیری در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر فارس برای نخستین بار در بین مراکز دولتی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از تولید تمامی اندام های مصنوعی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی بدون دخالت دست و نیاز به قالب گیری در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر فارس برای نخستین بار در بین مراکز دولتی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.

غلامرضا ایرانی امروز، 29 آبان گفت: مرکز ارتوپدی فنی هلال احمر فارس با مساحت 700 متر مربع و فعالیت هشت پرسنل متخصص و مجرب و همچنین بهره مندی از به روزترین دستگاه های توانبخشی و فعالیت بخش های مختلف، به عنوان بزرگترین مرکز فنی ارتوپدی هلال احمر در جنوب کشور به شمار می رود.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از تولید تمامی ارتز، پروتز و اندام های مصنوعی با تکنولوژی اسکن و پرینت سه بعدی بدون دخالت دست و نیاز به قالب گیری، در مرکز جامع توانبخشی هلال احمر فارس برای نخستین بار در بین مراکز دولتی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندام های مصنوعی در فارس تولید خواهد شد

اندام های مصنوعی در فارس تولید خواهد شد