مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-14حوادث

کاهش فوتی ها بر اثر گاز گرفتگی/لزوم خارج کردم فرد مسموم از محیط+فیلم


بابک یکتاپرست، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون افزایش مسمومیت ها با گاز کربن مونوکسید (CO) اظهار داشت: - کاهش فوتی ها بر اثر گاز گرفتگی/لزوم خارج کردم فرد مسموم از محیط+فیلم مدیر روابط عمومی اورژانس کشور گفت: اگر در محیطی با فرد گاز گرفته مواجه شدید، حتماً با همکاران آتش نشانی و شرکت گاز تماس بگیرید تا مکان را از نظر ایمنی بررسی کنند.

بابک یکتاپرست، مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون افزایش مسمومیت ها با گاز کربن مونوکسید (CO) اظهار داشت: گاز مونوکسید کربن، گاز بی رنگ و بی بو است که براساس احتراق ناقص مواد سوختی آزاد می شود.

هر سال با شروع فصل سرد سال و با توجه به اینکه متأسفانه یک سری از هم وطنان از وسایل گرمایشی غیر استاندارد استفاده می کنند و یا خروجی های لوله های بخاری استاندارد نیست، سوخت ناقص احتراق ناقص باعث می شود که این گاز در فضای مسکونی پخش شده و باعث خفگی شود.

وی افزود: علائم اولیه به این شکل است که فرد احساس خستگی، خواب آلودگی و گیجی می کند.

متأسفانه این علائم باعث می شود که فرد اتفاق را احساس کند ولی قدرت تکان خوردن نداشته باشد؛ و آن قدر در آن وضعیت ثابت بماند تا متأسفانه به خفگی منتهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فوتی ها بر اثر گاز گرفتگی/لزوم خارج کردم فرد مسموم از محیط+فیلم

کاهش فوتی ها بر اثر گاز گرفتگی/لزوم خارج کردم فرد مسموم از محیط+فیلم