مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-06سياسي

کمک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز برای حل مسائل اساسی فارس


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز، یکی از اولویت های پذیرش در این مرکز را کمک به حل مسائل اساسی استان فارس عنوان کرد و افزود: واحدهای فناور و شرکت هایی که قرار است در این مرکز مستقر شوند باید ترجیهاً ایده هایی که پیشنهاد می دهند در راستای حل یکی .

- ایسنا/فارس مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز، یکی از اولویت های پذیرش در این مرکز را کمک به حل مسائل اساسی استان فارس عنوان کرد و افزود: واحدهای فناور و شرکت هایی که قرار است در این مرکز مستقر شوند باید ترجیهاً ایده هایی که پیشنهاد می دهند در راستای حل یکی از نیازها و چالش های محلی یا استان باشد.

مهرداد شفیعی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این مرکز در راستای فعالیت های حوزه کارآفرینی و نوآوری دانشگاه تأسیس شده است، گفت: دانشگاه شیراز به پشتوانه کارنامه درخشان و فعالیت ارزنده علمی و پژوهشی و در راستای تقویت بیش ازپیش جایگاه خود در حوزه های اثرگذار، در سال های اخیر در حوزه کارآفرینی و نوآوری نیز وارد شده و مصمم است به عنوان جزیی از این اکوسیستم، رسالت دانشگاه نسل سوم را ایفا کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه شیراز علاوه بر اینکه در حوزه آموزش و پژوهش فعالیت می کند، باید بحث آماده سازی دانشجویان برای کارآفرینی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز برای حل مسائل اساسی فارس

کمک مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شیراز برای حل مسائل اساسی فارس