مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-17سياسي

انتقاد حجت الاسلام ابوترابی فرد نسبت به تصمیمات برخی از اعضای هیات های اجرایی


خطیب نماز جمعه تهران رقابت سیاسی را از مهمترین ابزار مشارکت و حضور فعال در صندوق های رای برشمرد و گفت: رقابت پیش نیاز مشارکت پرشور است که رهبری در دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان نیز بر آن تاکید کردند.

- خطیب نماز جمعه تهران رقابت سیاسی را از مهمترین ابزار مشارکت و حضور فعال در صندوق های رای برشمرد و گفت: رقابت پیش نیاز مشارکت پرشور است که رهبری در دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان نیز بر آن تاکید کردند.

در این راستا، تصمیمات برخی از اعضای هیات های اجرایی عالمانه، خردمندانه و همسو با این مبانی و اصول نبود و مورد نقد صاحب نظرات دغدغه مند و مسئولان ارشد اجرایی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای نگهبان به مقوله انتخابات و زمینه مشارکت پرشور مردم اشاره کردند و در آغاز سال جاری به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات پرداختند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات از آشکارترین نوع سیاسی در جوامع مردم سالار است و نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت جمعی و سیاسی خود به شمار می آید؛ مشارکت گسترده سیاسی شهروندان، گروه ها و احزاب در انتخابات نقش تعیین کننده ای در تحکیم پیوند ملت و دولت و گردش نخبگانی و جابج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حجت الاسلام ابوترابی فرد نسبت به تصمیمات برخی از اعضای هیات های اجرایی

انتقاد حجت الاسلام ابوترابی فرد نسبت به تصمیمات برخی از اعضای هیات های اجرایی