مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-14سياسي

دعوت ابوذر بیوکافی از پژوهشگران برای تحقیق درباره هوش مصنوعی و مداحی


ابوذر بیوکافی دبیر میز آینده نگاری اندیشکده هیأت با طرح مسئله تأثیر هوش مصنوعی بر ستایشگری اهل بیت علیهم السلام، پژوهشگران را به تحقیق در این زمینه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، ابوذر بیوکافی دبیر میز آینده نگاری اندیشکده هیأت سازمان هیأت و تشکل های دینی در یادداشت کوتاهی که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشت به موضوع تأثیر هوش مصنوعی بر ستایشگری اهل بیت علیهم السلام پرداخت و نوشت: به نظر می رسد با توجه به اتفاقاتی که در جهان امروز درحال رخ دادن است و تأثیر شگرف تکنولوژی بر زندگی، موضوع جهان آینده و نقش مکاتب الهی در این درگیری  از مهم ترین مسائل و دغدغه های جامعه مومن خواهد بود.

این که آیا می توانیم جلوی تحولات را بگیریم؟ یا نوع برخورد ما با این تحولات چگونه باید باشد؟ می تواند از مهمترین موضوعات مورد مناقشه در جامعه مؤمنان دانست.

به نظر آنچه که در این باره از رفتاری انفعالی جلوگیری می کند، آینده نگری است، یا به زبان دیگر تصویر درستی از آینده داشتن و سناریو های لازم برای آینده آماده کردن.

اینها همه مقدمه ای بود که بگویم جامعه نورانی و با صفای ستایشگران اهل بیت علیهم السلام نیز از تأثیرات تکنولوژی بر حوزه کاری خود مستثنی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت ابوذر بیوکافی از پژوهشگران برای تحقیق درباره هوش مصنوعی و مداحی

دعوت ابوذر بیوکافی از پژوهشگران برای تحقیق درباره هوش مصنوعی و مداحی