مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-07اقتصادي

حفر، تجهیز و بهسازی 21 حلقه چاه آب در استان قم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و بهسازی 11 حلقه چاه شهری و روستایی به منظور پایداری آب در شبکه خبر داد.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و بهسازی 11 حلقه چاه شهری و روستایی به منظور پایداری آب در شبکه خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور 100 درصد سهامداران به منظور بررسی و تصویب صورت های مالی سال 1401 به ریاست معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت هیئت مدیره و تشریح برخی از اقدامات آبفای قم طی سال 1401 پرداخت و احداث بیش از 13 هزار مترمکعب مخزن در استان، حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و بهسازی 11 حلقه چاه های شهری و روستایی را از جمله این اقدامات برشمرد وی همچنین از توسعه و اصلاح شبکه و خط انتقال آب به طول 116 کیلومتر، توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب به طول بیش از 31 کیلومتر و اجرای خط انتقال فاضلاب شهر پردیسان در سال گذشته خبر داد.

مهندس حسن بختیاری تعویض بیش از یک هزار فقره کنتور خراب مشترکین، شناسایی و رفع بیش از هزار و 414 فقره انشعاب غیرمجاز و نصب و واگذاری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر، تجهیز و بهسازی 21 حلقه چاه آب در استان قم

حفر، تجهیز و بهسازی 21 حلقه چاه آب در استان قم