مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-16ورزشي

ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران: با معضل نبود محل تمرین مواجه هستیم


ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران با بیان اینکه قایقرانی نیازمند توجه بیشتر مسوولان ورزشی است، گفت: نداشتن محل تمرین برای ورزشکاران قایقران استان تبدیل به یک معضل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدال آور استان کرمانشاه در مسابقات سنگاپور قهرمانی آسیا، امروز با استقبال جامعه ورزشی این استان وارد اداره کل ورزش و جوانان این استان شد.

امیر محمد فتاح پور، عضو تیم ملی قایقرانی رشته کانوپولو در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه سنگاپور قهرمانی آسیا با حضور 23 کشور برگزار شد که رقیب های اصلی چین تایپه، ژاپن مالزی بودند و به لطف خدا توانستیم مقام اول را به دست آوریم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بالا بود، اما با اقتدار با کسب مقام اول توانستیم مدال بی سابقه طلا در این رشته را کسب کنیم.

  ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران با بیان اینکه قایقرانی نیازمند توجه بیشتر مسوولان ورزشی است، گفت: نداشتن محل تمرین برای ورزشکاران قایقران استان معضلی شده که در این دیدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان قول به فراهم کردن بستری مناسب برای تمرین کردن و استعدادیابی ورزشکاران علاقمندان به این رشته را دادند.

وی به نیاز تأمین تجهیزات و حمایت مالی هم اشاره ای داشت و گفت: قایقرانی استان پتانسیل خوبی دارد که با حمایت و توجه مسوولان کسب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران: با معضل نبود محل تمرین مواجه هستیم

ملی پوش کرمانشاهی کانوپولوی ایران: با معضل نبود محل تمرین مواجه هستیم