مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:012023-10-29اقتصادي

مسکن ملی و عدد صفر جلوی نام باشت!


خبرگزاری فارس باشت-فتح الله پوران پور- خانه دار شدن یکی از نیازهای اساسی هر فرد است و این روزها خانه دار شدن به یک آرزو تبدیل شده است؛ افزایش لحظه ای قیمت مسکن و بالا رفتن سرسام آور قیمت اجاره بها هر فردی در جامعه به خصوص جوانان را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

ساخت سالی یک میلیون واحد مسکونی مهم ترین شعار سید ابراهیم رییسی در انتخابات بود که باعث ایجاد امید در جامعه شد؛ دولت جدید برای اجرایی شدن هر چه سریع تر این وعده ها از روزهای اول آغاز کار دولت دست به کار شده و طرح جهش مسکن را در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار داد.

سامانه ثبت نام برای مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی فعال شده اما نام برخی شهرها به دلایل مختلفی در این سامانه نیست که باعث نارضایتی شهروندان شده است؛ شهرستان باشت یکی از شهرهایی که نامش در این سامانه نیست و با نارضایتی های شهروندان شده است.

باشت سهمی در طرح مسکن ندارد محمدی یکی از شهروندان باشتی اظهار می کند: چرا باید نام باشت در سامانه ثبت نامی طرح جهش مسکن نباشد و باید مسئولان شهرستان باشت نسبت به این مورد بسیار مهم پاسخگو باشند.

وی می گوید: اکنون مشکل نداشتن منزل مسکونی یکی از مهم ترین مشکلات جامعه در کنار اشتغال و گرانی هاست؛ ما جوانان امیدمان به دولت رییسی برای همین موارد بود چون یکی از وعده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی و عدد صفر جلوی نام باشت!

مسکن ملی و عدد صفر جلوی نام باشت!