مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-25اقتصادي

1000هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد


در راستای تسریع در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن یک هزار هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست شورای مسکن استان هرمزگان، اظهارداشت: طی یک سال گذشته با پیگیری های مستمر در شورای عالی معماری و شهرسازی، بیش از سه هزار هکتار زمین در استان الحاق شده است که الحاق هزار هکتار آن امروز در شهر بندرعباس محقق شده است.

وی الحاق اراضی به محدوده شهرها را کاری بزرگ قلمداد کرد و گفت: این امر به توسعه شهرها در آینده کمک خواهد کرد از این رو تلاش ما در الحاق اراضی این بوده که نیاز بلند مدت شهرها به زمین را در نظر بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در بررسی مصوبات جلسه پیشین شورای مسکن با بیان اینکه حدود 5 هزار مددجوی بهزیستی اعم از زن سرپرست خانوار، معلول سرپرست خانوار، خانواده ایتام و غیره، فاقد مسکن هستند، گفت: یکی از موضوعات موکدی که همه مدیران باید پای کار آن بیایند، کمک به  صاحب خانه کردن این قشر است.

وی با بیان اینکه اکثر مددجویان در تامین آورده اولیه 40 میلیون تومانی با چالش روبرو هستند، بیان کرد: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان  فرآیندی برای اعطای تسهیلات ویژه جهت کمک به این خانواده ها تعریف و اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد

1000هکتار زمین به شهر بندرعباس الحاق شد