مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-06اجتماعي

صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی کشور برای مرکز آموزش علمی کاربردی نیروی انتظامی هرمزگان خبر داد.

- معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی کشور برای مرکز آموزش علمی کاربردی نیروی انتظامی هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر اصغر کشت کار با اعلام این خبر افزود: اجرای این طرح منجر به حذف کد رشته هایی شد که نیازی به آن در کشور احساس نمی شد، همچنین کد رشته های مورد نیاز کشور نیز تقویت شد و در این راستا 125 رشته جدید ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر شناسایی درست نیازهای مهارتی استان ها، نشان دهنده افزایش اقبال عمومی به دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

دکتر کشت کار تاکید کرد: اقبال عمومی و تقاضاهای اجتماعی یکی از پارامترهای آمایش سرزمینی است و در اجرای موفق طرح باید به آن توجه کامل داشت.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با اجرای این طرح 69 درصد از کد رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کشور با اقبال دانشجویان مواجه شده اند و کلاس ها در حد نصاب مورد نظر تشکیل می شود در صورتی که این رقم در سال 1400 برابر 6 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی

صدور مجوز اولین دوره آموزشی مبارزه با پولشویی