مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-18بين الملل

130 نظامی اوکراینی در محور «کراسنی لیمان» کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، رییس مرکز مطبوعاتی نیرو های «جنوب» ارتش روسیه امروز شنبه اعلام کرد در درگیری بین نیرو های ارتش روسیه و اوکراین در محور «کراسنی لیمان» در منطقه لوهانسک 30 خدمه توبخانه و 100 نظامی اوکراینی کشته شدند.

- رسانه های روسی اعلام کردند در تازه ترین درگیری بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، ده ها نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، رییس مرکز مطبوعاتی نیرو های جنوب ارتش روسیه امروز شنبه اعلام کرد در درگیری بین نیرو های ارتش روسیه و اوکراین در محور کراسنی لیمان در منطقه لوهانسک 30 خدمه توبخانه و 100 نظامی اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه هم دیروز جمعه اعلام کرد که نیروی دریایی روسیه هفت قایق بدون سرنشین و یک کشتی تندرو از نوع Velard ارتش اوکراین که در حال حرکت به سمت کریمه در جنوب غربی دریای سیاه در حرکت بودند، منهدم کرد.

طبق گزارش روزانه وزارت دفاع روسیه در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در پنج شنبه گذشته در محور کوپیانسک، 8 حمله نیرو های مسلح اوکراین دفع شد و تلفات دشمن بالغ بر 155 نیروی نظامی و 2 خودرو وانت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 نظامی اوکراینی در محور «کراسنی لیمان» کشته شدند

130 نظامی اوکراینی در محور «کراسنی لیمان» کشته شدند