مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-27سياسي

لزوم پاسخگویی مدیران سهل انگار درباره معضل پسماند گیلان


امام جمعه رشت، خواستار پاسخگویی مدیران گذشته درباره عملکرد ضعیف و سهل انگاری نسبت به حل معضل پسماند گیلان شد و اضافه کرد: طبق تاکید رییس جمهور باید پسماند گیلان تا پایان سال به سرانجام برسد.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، خواستار پاسخگویی مدیران گذشته درباره عملکرد ضعیف و سهل انگاری نسبت به حل معضل پسماند گیلان شد و اضافه کرد: طبق تاکید رییس جمهور باید پسماند گیلان تا پایان سال به سرانجام برسد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 5 آبان در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی، به الگوگیری جوانان فلسطینی از ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز جوانان مبارز فلسطین دریافته اند که باید عاقلانه و خلاقانه و هوشمندانه و مقتدرانه در مقابل دشمن صهیونیستی بایستند.

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی نظام سلطه را متحیر کرده است، افزود: نیروهای مقاومت فلسطین نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را شناسایی و به آن ضربه اساسی وارد کرده اند؛ به گونه ای که رژیم صهیونیستی سردرگم شده و این موضوع اروپا و آمریکا را نیز درگیر و نگران کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جنایات اسراییل در حق زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، اظهار کرد: این جنایات نشان دهنده عجز و ناتوانی و ترس رژیم صهیونیستی از جوانان مقتدر و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخگویی مدیران سهل انگار درباره معضل پسماند گیلان

لزوم پاسخگویی مدیران سهل انگار درباره معضل پسماند گیلان