مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 23:352023-11-01حوادث

دزدی از خانه های تهران با خودروی مادر


زن میانسال که فکر می کرد پسرش با خودروی او مسافرکشی می کند وقتی به اداره پلیس احضار شد دریافت، پسرش عضو باند سرقت از خانه های تهران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، چندی قبل، مرد جوانی به کلانتری 132 نبرد رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: من و همسرم خانه را به قصد رفتن به شرکت ترک کردیم اما هنگامی که بازگشتیم متوجه شدیم طلا، دلار، ساعت، جاروبرقی و غیره به ارزش حدود دو میلیارد تومان به سرقت رفته است.

با ثبت شکایت از سوی مالباخته و تشکیل پرونده در شعبه نهم دادسرای ناحیه 15، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قضایی وارد عمل شدند و برای تحقیقات میدانی قدم در خانه مورد نظر واقع در بلوار ابوذر گذاشتند و پی بردند که سارقان با تخریب قفل در اقدام به سرقت کرده اند.

در نخستین گام، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی از صحنه جرم انگشت نگاری کردند تا ردپایی از متهمان به دست آورند، از سوی دیگر مأموران پلیس که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، فیلم های آن را مورد بازبینی قرار دادند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که 4 مرد جوان با خودروی کوییک در نزدیکی خانه پارک کرده و پس از اینکه متوجه شدند فردی داخل خانه نیست در زمانی مناسب دست به کار شده و اقدام به سرقت اموال باارزش کرده اند که در ادامه با اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدی از خانه های تهران با خودروی مادر

دزدی از خانه های تهران با خودروی مادر