مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-31حوادث

کلاهبرداری 5800 میلیاردی با راه اندازی دفتر پیش فروش خودرو


فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 20 نفر از اعضای باند کلاهبرداری از شهروندان با ترفند پیش فروش خودرو با قیمت کارخانه خبر داد.

- ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 20 نفر از اعضای باند کلاهبرداری از شهروندان با ترفند پیش فروش خودرو با قیمت کارخانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارحمید هداوند روز سه شنبه 9 آبان در تشریح این خبر گفت: به دنبال مراجعه چندین مال باخته به پلیس آگاهی و طرح شکایت در رابطه کلاهبرداری یک شرکت فروش لیزینگی خودرو با قیمت کارخانه و متواری شدن اعضای این شرکت، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی بیش از 650 مالباخته مرتبط با این پرونده، افزود: بررسی های اولیه حکایت از این داشت که سردسته این باند کلاهبرداری با اجاره یک دفتر لوکس در شهر کرج و استخدام چندین نفر اقدام به دریافت مبالغی از شهروندان برای ثبت نام خودرو با قیمت کارخانه کرده و در ابتدا برای جلب اعتماد سوژه های خود چند خودرو را به نزدیکان خودشان تحویل و اقدام به تبلیغ گسترده این موضوع در فضای مجازی و بیلبورد های شهری نموده و پس از دریافت وجوه کلاهبرداری تحت عنوان پیش پرداخت دفتر خود را جمع کرده و متواری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 5800 میلیاردی با راه اندازی دفتر پیش فروش خودرو

کلاهبرداری 5800 میلیاردی با راه اندازی دفتر پیش فروش خودرو