مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-05اجتماعي

«میغان» رکودار بیشترین بارندگی خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارندگی طی شبانه روز گذشته در روستای میغان طبس با 9 میلیمتر ثبت شد.

-   فاطمه زارعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند از اظهارداشت: طی 24 ساعت گذشته شاهد بارش در برخی نقاط استان بودیم که در روستای میغان 9، کلاته گاویج 6، کفاز، آلنگ، حسین آباد و بیرجند 5، خوسف، چاه دراز، جفت رود و فریز 4، دستگرد زهان، نهبندان و درح 3، مختاران، کنیف، محمدشهر و حصاردار میلی متر، ایستگاه خُنگ، ایستگاه فرودگاهی بیرجند، حاجی آباد، آتشکده، چاهداشی و معصوم آباد یک، سربیشه، اسدیه، کنگان و خور هم کمتر از یک میلی متر بارش ثبت شد.

وی افزود: با توجه به خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی و با تقویت سامانه بارشی از امروز بعد از ظهر تا فردا وزش باد، رگبار و رعد و برق را در مناطق کوهپایه ای و برخورد صاعقه و احتمال بارش تگرگ قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: تمرکز فعالیت سامانه بارشی به ویژه برای عصر و شب امروز در نیمه شرقی و مناطق مرکزی و وقوع رواناب و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی هم قابل پیش بینی است.

زارعی افزود: به لحاظ دمایی هم در این مدت روند تغییرات دما کاهشی خواهد بود و هشدار سطح نارنجی صادر شده و احتیاط در رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه، اجتناب از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میغان» رکودار بیشترین بارندگی خراسان جنوبی

«میغان» رکودار بیشترین بارندگی خراسان جنوبی