مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-31اقتصادي

بهسازی کانال آب و ایجاد اشتغال برای 150 نفر


رییس اداره منابع آب شهرستان آبدانان گفت: بهسازی و تعمیرات کانال آب رسانی شبکه آبیاری زهکشی مولاب مورموری - آبدانان موجب اشتغال برای 150 نفر شد.

- حسن ولی نیا رییس اداره منابع آب شهرستان آبدانان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بهسازی و تعمیرات کانال آبرسانی شبکه آبیاری و زهکشی مولاب جهت تامین آب مطمئن اراضی کشاورزی منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: در این راستا 150 نفر از اهالی بخش کلات مورموری در 2 دوره کشاورزی بصورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار کشاورزی و کسب روزی شده اند.

رییس اداره منابع آب آبدانان با تشریح اقدامات انجام شده گفت: لایروبی بیش از 10 کیلومتر از کانال بتنی مولاب و تعویض دریچه های کانال آبرسان و دریچه های اصلی آبگیر با اعتباری حدود 1500 ملیون ریال و بهره گیری از وسایل مکانیکی شرکت آب منطقه ای صورت گرفته است.

  وی افزود: اقدامات فوق در راستای مدیریت صحیح منابع آبی انجام و موجب شده که زمین هایی که چندین سال به صورت دیمی کشت می شده اند آبی شده و انواع محصولات کشاورزی در این اراضی کشت شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: تعمیر و مرمت حدود 100 متر کانال تخریب شده با اعتباری حدود 4000 میلیون ریال از محل اعتبارات نگهداری و تعمیرات شرکت آب منطقه ای استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی کانال آب و ایجاد اشتغال برای 150 نفر

بهسازی کانال آب و ایجاد اشتغال برای 150 نفر