مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-23بين الملل

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت در همبستگی با غزه


شهروندان موریتانی به منظور اعلام همبستگی با ساکنان نوار غزه تظاهراتی را در مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت برگزار کردند.

- شهروندان موریتانی به منظور اعلام همبستگی با ساکنان نوار غزه تظاهراتی را در مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندان موریتانی با تجمع مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت، آنچه را همدستی بین المللی توصیف کرده و همچنین سکوت کشورهای غربی مقابل افزایش هدف قرار دادن غیرنظامیان در غزه را محکوم کردند.

طبق گزارش خبرگزاری اردنی عمون ، معترضان همچنین موضع آمریکا در قبال هدف قرار دادن مراکز درمانی در نوار غزه را محکوم و اعلام کردند، واشنگتن و کشورهای غربی در جنایت های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی شریک هستند.

جنبش حماس روز هفتم اکتبر (15 مهر) دست به عملیات طوفان الاقصی شامل حمله موشکی گسترده برق آسا علیه رژیم صهیونیستی از نوار غزه زد.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، رو به محاصره غیرانسانی و حملات تلافی جویانه علیه مناطق نوار غزه که میزبان بیش از دو میلیون نفر است، آورده و در این راستا جریان برق، آب، سوخت و غذای این باریکه را قطع کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی برای هفدهمین روز متوالی به حملات هوایی شدید خود به نوار غزه ادامه می دهد و تاکنون 4741 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت در همبستگی با غزه

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در نواکشوت در همبستگی با غزه