مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-13سياسي

جلیلی: دشمن از شکسته شدن حیثیت پوشالی لیبرال دموکراسی هراس دارد


دشمن از تکثیر اسلام ناب محمدی (ص) و شکسته شدن هیبت و حیثیت پوشالی لیبرال دموکراسی هراس دارد و آنها امروز به وضوح این خطر را حس می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سعید جلیلی در همایش سنگر دانشگاه، سنگر مبارزه که ظهر امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه پرداختن صحیح به موضوعات، می تواند به تحلیل حوادث کمک کند، اظهار کرد: از جمله مباحث مهمی که در تحلیل رویدادها باید مورد توجه قرار گیرد این است که از یک رویداد، تحلیل صحیحی داشته باشیم و هرگز به آن ها به صورت نقطه ای نگاه نکنیم.

وی اضافه کرد: رویدادها همواره گذشته و روندی داشته اند تا به این نقطه رسیده اند و از این نقطه نیز آینده ای خواهند داشت و برای تحلیل درست آن ها باید همه این جوانب را در نظر گرفت و تنها به یک جمله، توییت و یا تیتر دقت نکنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در حوادث سال گذشته پرده ای از یک نمایش را در کشور دیدیم که بازیگران ناشناخته ای نداشت و دقیقاً یک سال بعد نیز در فلسطین نمایش دیگری را شاهد هستیم که همان بازیگران دوباره نقش آفرینی می کنند اما می بینیم که واکنش ها تا چه اندازه متفاوت است.

جلیلی بیان کرد: این تحولات در سیر زمانی جدا از یکدیگر نیست و باید بگوییم در این نمایش پرده هایی داریم که باید در محیط دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: دشمن از شکسته شدن حیثیت پوشالی لیبرال دموکراسی هراس دارد

جلیلی: دشمن از شکسته شدن حیثیت پوشالی لیبرال دموکراسی هراس دارد