مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-11اقتصادي

قرارگاه آب استان کرمان تشکیل جلسه داد/ انتقال آب از خلیج فارس بهترین راه حل تامین آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، جلسه قرارگاه آب استان کرمان با حضور مشاوران مدیرعامل شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور ، مدیرعامل آب منطقه ای، - مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کرمان تنها کلان شهری است که تمام منابع آب آن زیرزمینی است و عمق چاه ها به 350 متری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، جلسه قرارگاه آب استان کرمان با حضور مشاوران مدیرعامل شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور ، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرعامل ، معاونین و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب استان کرمان برگزار شد.

محمدرضا بختیاری مشاور مدیرعامل شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور در این جلسه اظهار داشت: کرمان تنها کلان شهری است که تمام منابع آب آن زیرزمینی است و  عمق چاه ها به 350 متری رسیده است.

وی افزود: تا حدامکان باید از حفر چاه جلوگیری  شود و راهکار رفع مشکل آب کرمان اجرای خط انتقال اب از خلیج فارس است.

او ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا چاه های کمتری حفر کنیم اما با توجه به شرایط کنونی شهر کرمان پیگیر این مسئله هستیم که حفر چاه ها انجام شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، به مشکلات تابستان امسال اشاره کرد و گفت: در تابستان وضعیت سختی را پشت سرگذاشتیم و روزانه وضعیت از نزدیک رصد می شد و برای حاشیه شهر که اکثریت انشعابات غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه آب استان کرمان تشکیل جلسه داد/ انتقال آب از خلیج فارس بهترین راه حل تامین آب

قرارگاه آب استان کرمان تشکیل جلسه داد/ انتقال آب از خلیج فارس بهترین راه حل تامین آب