مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-31فرهنگي

جشنواره بازی «ایران آینده» و نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  جشنواره «ایران آینده» از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم ویژه کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

- جشنواره بازی ایران آینده و نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی همزمان با جشنواره ایران آینده ، نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی ، اواسط آبان ماه جاری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی در مجموعه باغ کتاب تهران افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  جشنواره ایران آینده از چهار بخش اصلی بازی ها، غرفه ها، استیج و نمایش فیلم ویژه کودکان و نوجوانان تشکیل شده است.

این رویداد شامل لیگ بازی و ارزیابی و ارتقای سلامت شناختی کودکان و نوجوانان، گپ و گفت و گوی نوجوانی، نمایش فیلم، مسابقه لیزرتک، بازی های رومیزی، دیجیتال، جشنواره بادبادک ها، چالش های فوتبالی، مسابقات چندگانه سرعتی، آشپزی، تیراندازی، اسکیت، خانه کودک، باغ علم کودک و نوجوان، جشن ایران آینده و جشنواره در رسانه ها  است.

همزمان با گشایش جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات ویژه کودکان و نوجوانان در رویداد ایران آینده ، نخستین نمایشگاه بازی ها و بسته های شناختی نیز با هدف ارتقای سلامت شناختی کودکان و نوجوانان، رونق کسب و کار، کمک به امر تولید و دستیابی به خودکفایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بازی «ایران آینده» و نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی»

جشنواره بازی «ایران آینده» و نخستین نمایشگاه «بازی ها و بسته های شناختی»