مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-14بين الملل

ضربات نیروهای مقاومت به عناصر متجاوز در غزه و کرانه باختری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، نبرد جانانه نیرو های مقاومت فلسطین با عناصر متجاوز در محور های مختلف نوار غزه ادامه دارد به طوری که سرایا القدس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی را که قصد نفوذ به شمال .

- نیروهای مقاومت فلسطین علاوه بر اینکه در محورهای مختلف نوار غزه برابر اشغالگران ایستادگی کردند، در کرانه باختری نیز ضرباتی به عناصر نظامی رژیم صهیونیستی وارد آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، نبرد جانانه نیرو های مقاومت فلسطین با عناصر متجاوز در محور های مختلف نوار غزه ادامه دارد به طوری که سرایا القدس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی را که قصد نفوذ به شمال غرب غزه را داشتند با شلیک خمپاره هدف قرار داده است.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که نیرو های مقاومت فلسطین به صورت گسترده ای با عناصر متجاوز در چند محور شهر غزه درگیر شده و موفق شده اند دستاورد های میدانی قابل توجهی را محقق سازند.

درگیری نیرو های فلسطینی با متجاوزان به نوار غزه محدود نمی شود به طوری که نیرو های واکنش سریع وابسته به گردان های شهداالاقصی اعلام کردند که سه عدد از تجهیزات و جنگ افزار های ارتش رژیم صهیونیستی در کنار یک بولدوزر نظامی این رژیم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربات نیروهای مقاومت به عناصر متجاوز در غزه و کرانه باختری

ضربات نیروهای مقاومت به عناصر متجاوز در غزه و کرانه باختری