مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-21سياسي

راه ارتباطی 50 روستای «شاهیوند» بروجرد برقرار شد


فرمانده گروه 411 مهندسی رزمی نیروی زمین ارتش گفت: ارتباط 50 روستای منطقه شاهیوند با احداث پل شهدای ارتش توسط گروه 411 مهندسی رزمی بروجرد برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، امیر سرتیپ دوم علیرضا نقی زاده ظهر امروز در جمع کارکنان گروه 411 مهندسی رزمی بروجرد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد افزود: احداث جاده دسترسی در روستای صعب العبور چال فهره به چین در شهرستان الیگودرز نیز توسط گروه مهندسی رزمی 411 بروجرد یک اقدام مهم در راستای منویات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی و مردم یاری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش انقلابی، بسیجی وار و جهادی وارد عرصه خدمت به مردم شده و در قلب مردم جای باز کرده است.

فرمانده گروه 411 مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: امام خمینی(ره) 29 فروردین را روز شادی بندگان خدا و یاس دشمنان اسلام نامید و اعلام کرد که کشور به ارتش نیاز دارد و این ارتش، ارتش اسلام است.

نقی زاده افزود: پس از حمایت امام(ره) از ارتش، ارتش نیز در صحنه های مختلف نشان داده است که لیاقت حمایت امام(ره) را داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری 2 شاخصه برای ارتش مطرح کردند، تصریح کرد: نخستین شاخصه این است که ارتش باید دارای هدف مقدس و والایی باشد که این شاخصه در ارتش ما با هدف اعتلای کلمه توحید هویدا شده است و دومین شاخصه این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی 50 روستای «شاهیوند» بروجرد برقرار شد

راه ارتباطی 50 روستای «شاهیوند» بروجرد برقرار شد