مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-03سياسي

مشکلات زمین های قولنامه ای ماهدشت حل شود


زمین های قولنامه ای که شهر ماهدشت دارد رنج می برد، اقدام قابل اعتنایی هنوز رخ نداده، مردم در سختی هستند، خصوصا کسایی که با کلی زحمت و وام و قرض زمین را خریده حالا برای ساخت دچار مشکل می شود مطلب را حل کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهدشت، حجت الاسلام علی رادمهرد، امام جمعه ماهدشت، در خطبه های این هفته نماز جمعه، اشاره ای به سخنان امام امام خمینی رضوان الله علیه در خصوص  تحلیل تاریخ انبیاء علیهم السلام به نکته ی مهم مبارزه آنها علیه جریان استکبار کرد و گفت: وقتی شما تاریخ را می بینید و ملاحظه می کنید، از آن اول که رسول اکرم قیام کردند، با همین مردم فقیر، با همین مردم مستضعف ایشان قیام کردند.

  وی با بیان اینکه در مقابل آن قلدرها و آن زورگوها و آن باغدارها و آن مکنت دارها و قافله دارها که در آن وقت مظهر طاغوتی بودند، افزود: کسی که  قرآن را مطالعه کند و ببیند که وضع قرآن چه بوده است؟ قرآنی که سند اسلام است و کسی که شارع اسلام را، رسول اکرم را ملاحظه کند و تاریخ او را ببیند و وضع زندگی او را ببیند می داند که قرآن در مقاتله با قلدرها آیات زیاد دارد.

رادمهر ادامه داد: رسول اکرم (ص) سیره اش این بود که از اول مقاتله می کرد با این اشخاص که می خواستند مردم را استثمار کنند، می خواستند مردم را استخدام کنند؛ بر این ها قیام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات زمین های قولنامه ای ماهدشت حل شود

مشکلات زمین های قولنامه ای ماهدشت حل شود