مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-16بين الملل

حملات به بیمارستان های غزه، صدای ریاض را درآورد


وزارت خارجه عربستان سعودی، حملات اسراییل به بیمارستان الشفا و همچنین بمباران بیمارستان صحرایی اردن در نوار غزه را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه واکنش های بین المللی به حملات علیه غیرمظامیان فلسطین و مراکز درمانی غزه، عربستان سعودی اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در انجام حملات به بیمارستان های غزه را محکوم کرد.

منابع رسانه ای شامل الشرق الاوسط خبر دادند که وزارت خارجه عربستان سعودی با انتشار یک بیانیه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان ها در غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه تصریح شد: وزارت امور خارجه محکومیت شدید عربستان سعودی در قبال حمله نیروهای اشغالگر اسراییلی به بیمارستان الشفاء و بمباران حوالی بیمارستان صحرایی اردن در نوار غزه محاصره شده را ، ابراز می دارد .

وزارت خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که این حملات نقض آشکار حقوق بشردوستانه بین المللی، تمام هنجارها و کنوانسیون های بین المللی و هدف قرار دادن صریح غیرنظامیان و پرسنل پزشکی است.

بنا بر اعلام شامگاه چهارشنبه (دیشب) مقام های فلسطینی در غزه، در حملات اسراییلی ها تاکنون 11500 نفر شهید شدند که 4710 نفر از آنها، کودک بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات به بیمارستان های غزه، صدای ریاض را درآورد

حملات به بیمارستان های غزه، صدای ریاض را درآورد