مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:202023-10-25سياسي

رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت


رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت و اعاده به وضع سابق اراضی کشاورزی در حوزه قضایی دابودشت، - ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت و اعاده به وضع سابق اراضی کشاورزی در حوزه قضایی دابودشت، با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم رودخانه و تغییر کاربری زمین های کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری همچنین با اشاره به اهمیت حفظ حریم رودخانه ها اظهارکرد: با پیگیری های دادستان حوزه قضایی کلاردشت از اعیانی های غیرمجاز در حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود نیز رفع تصرف شد.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: شناسایی تصرفات غیرقانونی بستر رودخانه ها در استان در دستور کار قرار دارد و با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ و ویلا در بستر رودخانه می کنند برخورد قاطع و قانونی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و در راستای حفظ بستر زمین و جلوگیری از تغییر کاربری زمین های کشاورزی، 8200 متر از اراضی کشاورزی روستای شانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت

رفع تصرف اعیانی های غیرمجاز حریم رودخانه حفاظت شده سردآبرود کلاردشت