مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-14دانش

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد


نتایج تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 1403-1402 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

پذیرفته شدگان لازم است برای ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق روش و زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه محل پذیرش اعلام می شود، عمل کنند.

نظر به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه ها اعلام می شود، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه های محل قبولی، باید از روز شنبه 27 آبان 1402 به سامانه های مذکور مراجعه کنند.

مدارک ثبت نام و سایر جزییات در اطلاعیه شماره 3 سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مرتبط با سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی درج شده است.

 سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی 29 تیرماه با حضور یک هزار و 480 داوطلب برگزار شد و پس از انتشار کارنامه علمی و انتخاب کدرشته / محل، اسامی پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1402-1403 روز اول مهرماه 1402 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد