مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-09اقتصادي

مترو قم با حرف های متناقض از جنس حقیقت


افتتاح مترو قم هر سال تمدید می شود و مسئولین شهری ابتدای هرسال وعده بهره برداری از مترو تا پایان سال را به مردم قم می دهند.

بررسی های خبرنگار فارس نشان دهنده این است که فاز اول قطار شهری قم با 4 ایستگاه آماده بهره برداری است اما نبود واگن باعث شده این پروژه .

- خبرگزاری فارس از قم_مهدی حاجیلو: پروژه عمرانی قطار شهری قم در سال 1389 با برگزاری مناقصه 860 میلیارد تومانی آغاز شد؛ پروژه ای که بعد از گذشت 13 سال همچنان به بهره برداری نرسیده است.

شهردار وقت قم سال 1395 در بازدید از پروژه های شهری قم در مصاحبه ای اعلام کرده بود فاز نخست مترو سال آینده افتتاح خواهد شد.

سریال افتتاح مترو قم هر سال تمدید می شود و مسئولین شهری ابتدای هرسال وعده بهره برداری از مترو تا پایان سال را به مردم قم می دهند.

بررسی های خبرنگار فارس نشان دهنده این است که فاز اول قطار شهری قم با 4 ایستگاه آماده بهره برداری است اما نبود واگن باعث شده این پروژه همچنان در انتظار افتتاح باشد.

اما در روزهای اخیر بحث مترو دوباره جنجال به پا کرده و شهرداری قم در تلاش است 4 واگن از مشهد دریافت کند تا تست گرم این پروژه بعد از گذشت سال ها آغاز شود.

عدم آماده سازی این پروژه بعد از گذشت 13 سال باعث شده ابهاماتی درخصوص قطار شهری قم مطرح شود که بر این اساس، برخی از اعضای شورای شهر به دنبال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو قم با حرف های متناقض از جنس حقیقت

مترو قم با حرف های متناقض از جنس حقیقت