مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-08سياسي

آغاز توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی کهگیلویه و بویراحمد


توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان مدارس ابتدایی دولتی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد درآیین نمادین آغاز این طرح در دبستان اسماء یاسوج گفت: با برنامه ریزی های دولت در سال تحصیلی جاری ، دو نوبت شیر رایگان در هفته، بین 76 هزار دانش آموز و فرهنگی استان توزیع می شود.

وی اظهار کرد: سال تحصیلی 1403-1402دانش آموزان با خبر خوش توزیع شیر در مدارس آغاز شد و طبق وعده رییس جمهور قرار شد پس از چند سال وقفه شیر رایگان در مدارس دولتی ابتدایی استان های مختلف کشور توزیع شود.

وی افزود: تعداد 72 هزار دانش آموز ابتدایی و پرسنل آنها تحت پوشش این طرح هستند که 2 روز در هفته شیر به صورت رایگان بین آنها توزیع خواهد شد.

سبحانی نژاد با اشاره به اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی دولتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار دو بار در هفته یکی از گام های مثبت دولت در جهت توجه به سلامتی و تغذیه دانش آموزان است گفت: توزیع شیر در مقطع ابتدایی استان در شهرها و روستاها تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شیر، غذایی کامل و دارای آب، چربی، کلسیم و ویتامین های مختلف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی کهگیلویه و بویراحمد

آغاز توزیع شیر رایگان میان دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی کهگیلویه و بویراحمد