مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-06سياسي

پرچم گنبد آستان حضرت موسی مبرقع(ع) تعویض شد +تصاویر


پرچم سبز رنگ گنبد آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع) در آستانه سالروز وفات ایشان، طی آیینی با پرچم مشکی تعویض شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم تعویض پرچم گنبد آستان مقدس حضرت موسی مبرقع(ع) عصر امروز در آستانه سالروز وفات ایشان، با حضور جمعی از خادمان این بارگاه مطهر و عموم مردم در صحن اصلی آستان مقدس برگزار شد.

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا صدر مدیر حرم مطهر موسی مبرقع(ع) طی سخنانی در این آیین با تاکید بر اینکه بزرگداشت مقام امامزادگان رسالتی بر دوش شیعیان و محبان اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در مناسبت های مختلف دینی به دنبال معرفی امامزادگان استان است و امروز هم که در آستانه سالروز رحلت فرزند بلافصل امام جواد(ع) قرار داریم، معرفی این شخصیت با جدیت دنبال می شود.

وی حضور امامزادگان در قم و ایران را منشأ برکات بسیاری برای جهان اسلام دانست و گفت: قم به برکت حضور امامزادگان به ویژه حرم حضرت معصومه(س) و شخصیت های ویژه ای از جمله حضرت موسی مبرقع(ع) توانسته در عرصه فراملی معرفی و در جهان اسلام تاثیرگذار باشد.

مدیر حرم مطهر موسی مبرقع(ع) با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت فرزند بلافصل امام جواد(ع) در سالروز رحلت ایشان گفت: تا پایان هفته جاری ویژه برنامه های فرهنگی با حضور اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم گنبد آستان حضرت موسی مبرقع(ع) تعویض شد +تصاویر

پرچم گنبد آستان حضرت موسی مبرقع(ع) تعویض شد +تصاویر