مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-30سياسي

دولت رییسی در حوزه سیاسی و اقتصادی موفقیت های موثری داشته است


وزیر اطلاعات در سی امین همایش روسای حفاظت واطلاعات قوه قضاییه که در محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: دولت آیت الله رییسی در گسترش ارتباطات و تعاملات سیاسی با همسایگان و اقدامات زیربنایی و رشد اقتصادی موفقیت های مؤثری داشته است.

- وزیر اطلاعات در سی امین همایش روسای حفاظت واطلاعات قوه قضاییه که در محمودآباد برگزار شد اظهار کرد: دولت آیت الله رییسی در گسترش ارتباطات و تعاملات سیاسی با همسایگان و اقدامات زیربنایی و رشد اقتصادی موفقیت های مؤثری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات در سی امین همایش روسای حفاظت واطلاعات قوه قضاییه با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت معصومه(س) بر اساس روایات، شفیعه ای است که امام صادق (ع) قبل از به دنیا آمدن ایشان فرموده است، همچون جده اش شفاعت می کند و بین امامزادگان از معدود امامزادگانی است که زیارت مأثوره دارد و بزرگترین ویژگی حضرت معصومه (س) در این است که محور و ملجأ علم، اجتهاد و مبانی فکری شیعه در جهان است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: این ایام با حوادثی روبه رو هستیم که به تعبیر آیه شریفه 25 سوره مبارکه احزاب، خداوند می فرماید به این ها بگویید غضب و غیظی که نسبت به مؤمنین دارند برای آن ها خیری نخواهد داشت و نتیجه بخش نخواهد بود، آنچه را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی در حوزه سیاسی و اقتصادی موفقیت های موثری داشته است

دولت رییسی در حوزه سیاسی و اقتصادی موفقیت های موثری داشته است