مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 16:302023-11-08اجتماعي

بیش از 2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی مشغول به فعالیت هستند


مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کل کشور 2 میلیون و 200 هزار سفیر سلامت دانش آموزی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد قریب 135 هزار نفر در استان فارس هستند.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: در کل کشور 2 میلیون و 200 هزار سفیر سلامت دانش آموزی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد قریب 135 هزار نفر در استان فارس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعظم گودرزی امروز، 17 آبان در مراسم افتتاحیه طرح سفیران سلامت دانش آموزی که در شیراز برگزار شد، گفت: وی با بیان اینکه استان فارس حائز بالاترین میزان رتبه های برتر در جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی طی دو سال اخیر بوده است، افزود: دانش آموزانی که در عرصه سلامت فعال هستند به عنوان سفیران سلامت هستند که در این حوزه حساس شده و به عنوان یک شهروند مطلوب در حوزه سلامت فعالیت می کنند.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، هدف از آموزش دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت را آگاهی آنان در این عرصه و بازنشر مفاهیم بهداشتی و نکات مهم سلامتی در میان جامعه و خانواده ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: سفیران سلامت دانش آموزی در مدارسی که دارای مربی بهداشت هستند، آموزش های مهارتی و کاربردی بهداشت فردی، تغذیه سالم و محیط زیست سالم و موارد دیگر را دریافت می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی مشغول به فعالیت هستند

بیش از 2 میلیون سفیر سلامت دانش آموزی مشغول به فعالیت هستند