مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-04سياسي

اگر به امنیت ایران خدشه ای وارد کنند تمام جهان را برای آنان ناامن می کنیم


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آمریکا پیام می دهیم که جبهه مقاومت را برای نبردی بزرگ و هوشمند با بهره گیری از اسلام ناب آماده است، - ایسنا/البرز نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آمریکا پیام می دهیم که جبهه مقاومت را برای نبردی بزرگ و هوشمند با بهره گیری از اسلام ناب آماده است، گفت: اگر به امنیت ایران خدشه ای وارد کنند تمام جهان را برای آنان ناامن می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم عزیزی در جمع راهپیمایان 13 آبان کرج اظهار کرد: ملت بزرگ و تمدن ساز ایران اسلامی در طول تاریخ حماسه های بزرگی را با بهره گیری از اندیشه های تابناک اهل بیت(ع)، اسلام و قرآن خلق کرده است.

وی بیان کرد: تمام این حماسه ها از جمله 13 آبان توسط مردم با بصیرت، رشید و در صحنه ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب خلق شد.

عزیزی تاکید کرد: جوانان شجاع سهم مهمی در مبارزه با استکبار جهانی در قبل، حین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: 13 آبان برگرفته از شئون انقلاب اسلامی، هویت دینی، روحیه مبارزه طلبی با استکبار در ایران از جمله شهر کرج است که امروز به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به امنیت ایران خدشه ای وارد کنند تمام جهان را برای آنان ناامن می کنیم

اگر به امنیت ایران خدشه ای وارد کنند تمام جهان را برای آنان ناامن می کنیم