مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-25اقتصادي

استاندار اردبیل: بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی با پیشرفت اقتصادی امکان پذیر است


با پیشرفت اقتصادی استان اردبیل در زمینه های مختلف، شاهد بهبودی شرایط معیشتی و اجتماعی جامعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار کرد: توجه به حوزه های مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی و گردشگری، پیشرفت اقتصادی استان اردبیل شده و منجر به بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی مردم استان خواهد شد.

وی افزود: بهره برداری از پایاب سد خداآفرین، گسترش گلخانه ها و افزایش کیفی و کمی بذر در زمینه کشاورزی، فرآهم آوری زیرساخت ها اعم از هتل ها و اقامتگاه ها در زمینه گردشگری و گسترش کارخانه ها در زمینه صنعت، منجر به پیشرفت اقتصادی استان اردبیل خواهد شد.

قطع زنجیره فقر، از اصلی ترین اهداف پیشرفت اقتصادی استان اردبیل است استاندار اردبیل ادامه داد: از اصلی ترین اهداف پیشرفت اقتصادی استان اردبیل، قطع زنجیره فقر و بهبود شرایط درمانی و بهداشتی، تحصیلی و دیگر حوزه های اولیه زندگی است.

عاملی تصریح کرد: صنعت گردشگری یکی از اصلی ترین ظرفیت های استان اردبیل محسوب می شود که در این زمینه رفت کمبود محل های اقامتی از جمله هتل مورد توجه است.

وی گفت: به دنبال انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2023، گردشگران خارجی از کشورهای مختلف طی سال جاری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اردبیل: بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی با پیشرفت اقتصادی امکان پذیر است

استاندار اردبیل: بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی با پیشرفت اقتصادی امکان پذیر است