مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-05حوادث

کشف 15 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 15 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس، دستگیری شکارچیان غیرمجاز در خوسف، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 15 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس، دستگیری شکارچیان غیرمجاز در خوسف، سرقت خودرو در مشهد کشف در نهبندان و .

قرار می گیرید.

 سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس هم گفت: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

  وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ، 15 تن پیاز زعفران قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

  دستگیری شکارچیان غیرمجاز در خوسف  سرهنگ مهدی بهمدی، جانشین انتظامی خوسف اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای فرعی به 2 دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و برای بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس

کشف 15 تن پیاز زعفران قاچاق در فردوس