مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-07دانش

روایت توسعه یک فناوری، از زبان یکی از فعالان رسانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید میرزانی، یکی از فعالان رسانه در حوزه فناوری، روایت شنیدنی درباره توسعه یک فناوری دارد که می تواند الهام بخش باشد.

- مجید میرزانی، یکی از فعالان رسانه در حوزه فناوری، روایت شنیدنی درباره توسعه یک فناوری دارد که می تواند الهام بخش باشد.

وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی می نویسد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید میرزانی، یکی از فعالان رسانه در حوزه فناوری، روایت شنیدنی درباره توسعه یک فناوری دارد که می تواند الهام بخش باشد.

وی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی می نویسد:من نمی دونم چرا اکثر نمونه های موفقیت که در کلاس های استارتاپی گفته میشه ایلان ماسک و جف بزوس و… اند؟ اکثر در حوزه آی تی و مهمتر خارجی! از ایرانی ها هم می خوان بگن یکی دوتا هتل دار و تاجرند!الان یکی که مهندسی مواد خونده، چجوری نمونه موفق ایرانی تو رشته خودش پیدا کنه؟ مثلا ‏فرض کنید که شما یه رنگ تولید کردی که ضد زنگه و از نفوذ آب جلوگیری می کنه و از دانشگاه اومدی بیرون؛ چندتا نمونه داری که یک ایرانی در همین ایران با کاری شبیه به کار تو موفق شده؟ خیلی کم!اصلا داستان کسب و کار های این تیپی گفته نمیشه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت توسعه یک فناوری، از زبان یکی از فعالان رسانه

روایت توسعه یک فناوری، از زبان یکی از فعالان رسانه