مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-11اقتصادي

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ورود خسارت 90 میلیاردی به جاده ها و محورهای مواصلاتی استان در سیلاب اخیر خبر داد و گفت: 150 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین از ابتدای وقوع سیلاب تاکنون در حال فعالیت است.

- عادل مصدقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت راه های سیل زده استان گلستان، اظهار کرد: سیلاب اخیر خسارات جدی را به راه های استان زده است.

وی ادامه داد: 90 میلیارد تومان خسارت این سیلاب به حوزه راه های استان گلستان بوده و تلاش های اولیه با 150 دستگاه انواع ماشین آلات شروع شد و همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تاکید کرد: همچنان در ورودی شهرستان گالیکش، پل ورودی که یکی از پل های مهم است، عملیات در حال انجام است، شرایط پل تثبیت شده و اقدامات ایمنی لازم در حال انجام است.

مصدقی گفت: روز گذشته در روز تعطیل نیز فعالیت لازم انجام شد و پل کاملا پاکسازی شده و اقدامات لازم به منظور رفع نگرانی تخریب پل نیز انجام شده و عملیات بتن ریزی انجام شد و پل کامل تثبیت شد.

وی اضافه کرد: در محور گنبدکاووس به کلاله که روز نخست چند ساعت مسدود بود کامل بازسازی شده و محور پاکسازی شده و تردد در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان

خسارت 90 میلیاردی سیلاب به جاده های گلستان