مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-30بين الملل

تجمع اساتید دانشگاه های تهران مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از اساتید دانشگاه های تهران صبح امروز با حضور مقابل دفتر سازمان ملل در تهران ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار غیرنظامیان نسبت به ناتوانی نهادهای بین المللی در جلوگیری از این جنایات اعتراض کردند.

- این نامه را به منظور ابراز نگرانی و تاثر عمیق اساتید دانشگاه ها و جامعه نخبگی ایران نسبت به تجاوزات و جنایات وحشیانه در حال ارتکاب از سوی رژیم اشغالگر در سرزمین فلسطین اشغالی و درخواست مداخله مسئولانه جنابعالی و مجموعه سازمان ملل متحد برای توقف تجاوز و پاسخگوکردن متجاوزان اشغالگر می نویسیم.

اکنون بیش از 23 روز است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و موشک باران های غاصبان وحشی سرزمین های اشغالی فلسطین قرار داشته و جهان شاهد کشتار بی رحمانه قریب به ده هزار انسان بی دفاع اعم از زن و کودک می باشند.

در این مدت همه اصول انسانی، حقوق بشری و قواعد نظامی زیر پا گذاشته شد و قلب میلیارد ها انسان از این همه جنایت و خیانت بدرد آمد.

آنچه در این میانه دردناک تر رنجی است که مردم مجروح و گرسنه غزه می کشند، حمایت بی شرمانه دولت آمریکا و برخی از دول اروپایی از متجاوزان و سکوت مجامع بین الملل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اساتید دانشگاه های تهران مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد + تصاویر

تجمع اساتید دانشگاه های تهران مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد + تصاویر