مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-26سياسي

شروع به کار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت راه اندازی میدان گازی مختار بویراحمد زمینه اشتغال قریب به یک هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت راه اندازی میدان گازی مختار بویراحمد زمینه اشتغال قریب به یک هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع به کار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد افزود: این میدان در صورت راه اندازی زمینه اشتغال قریب به یک هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

وی به پیشرفت 50 درصدی سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد اشاره و اظهارکرد: سد تنگ سرخ بعد از گذشت سال ها و بلاتکلیفی مردم منطقه در ارتباط با املاک خود تلاش برای رفع این موضوع انجام شد و این سد به اذعان وزیر نیرو بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه های مهم گازرسانی به منطقه زیلایی بود که بیش از 4500 خانوار در این منطقه و 600 خانوار در شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری را از نعمت گاز بهره مند خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع به کار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد

شروع به کار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد