مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-07اجتماعي

راه اندازی اتوبوس سیار هوشمند توسط پلیس راه اصفهان


در راستای اجرای طرح امنیت محله محور پلیس راه استان اصفهان برای آموزش کاربران ترافیکی آسیب پذیر راه ها برای اولین بار در کشور اقدام به آموزش نوین و هوشمند با استفاده از اتوبوس آموزشی سیار کرده است.

- علی مولوی، رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از مؤلفه های مهم و تاثیرگذار ارتقای ایمنی ترافیک در سطح کشور آموزش و فرهنگ سازی است که در راستای اجرای طرح امنیت محله محور پلیس راه استان اصفهان به دلیل آموزش کاربران ترافیکی آسیب پذیر راه ها به ویژه رانندگان پرخطر، موتورسیکلت سواران و دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها برای اولین بار در کشور اقدام به آموزش نوین  و هوشمند با استفاده از اتوبوس آموزشی سیار کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش، نقشی بی بدیل در فرهنگ سازی و به دنبال آن کاهش جان باختگان حوادث ترافیکی دارد، پلیس راه استان اصفهان نسبت به راه اندازی اتوبوس آموزشی سیار به دلیل ارتقای فرهنگ رانندگی اقدام کرده است.

مولوی وجود بازی های آموزشی رایانه ای با موضوعات نحوه رانندگی آموزش عابران پیاده، آموزش سرنشینان خودرو و همچنین در دسترس بودن، طراحی جذاب داخلی و جابجایی آسان را از ویژگی های اتوبوس هوشمند سیار پلیس راه استان اصفهان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اتوبوس سیار هوشمند توسط پلیس راه اصفهان

راه اندازی اتوبوس سیار هوشمند توسط پلیس راه اصفهان