مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-02سياسي

واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی به عشایر تالش


رییس جهادکشاورزی گیلان از واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی به عشایر تالش خبر داد و گفت: تاکنون در راستای کمک به برق رسانی، 115 پنل خورشیدی به خانوارهای عشایر استان واگذار شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در دو سال آینده تمام عشایر گیلان از نعمت برق بهره مند می شوند.

- ایسنا/گیلان رییس جهادکشاورزی گیلان از واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی به عشایر تالش خبر داد و گفت: تاکنون در راستای کمک به برق رسانی، 115 پنل خورشیدی به خانوارهای عشایر استان واگذار شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در دو سال آینده تمام عشایر گیلان از نعمت برق بهره مند می شوند.

صالح محمدی امروز، 11 آبان ماه در حاشیه مراسم واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی سیار به عشایر شهرستان تالش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه کوچ نشینان مرتب در حال کوچ هستند و امکانات برق رسانی در ارتفاعات وجود ندارد، با استفاده از این پنل ها می توانند از نعمت برق برخوردار شوند و با برنامه ریزی های صورت گرفته در دو سال آینده تمام عشایر گیلان از نعمت برق بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان افزود: بیش از 2500 خانوار عشایر در استان گیلان فعالیت دارند و شهرستان تالش بیشترین میزان عشایر استان را دارد؛ تاکنون در راستای کمک به برق رسانی 115 پنل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی به عشایر تالش

واگذاری 12 دستگاه سامانه پنل خورشیدی به عشایر تالش