مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-19بين الملل

ابعاد مختلف سخنان رییسی در اجلاس ریاض


نویسنده لبنانی معتقد است رییس جمهوری ایران در اجلاس فوق العاده سران کشورهای اسلامی و عربی در ریاض، سخنرانی جامعی را در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، - حقوقی، فرهنگی و مذهبی درباره چگونگی مقابله با تجاوزات وحشیانه رژیم اسراییل علیه نوار غزه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عقیل استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه روابط بین الملل در لبنان در گفت وگو با ایسنا عنوان داشت، شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در زمینه ادغام اجلاس سران کشورهای عربی و اجلاس سران کشورهای اسلامی در قالب یک اجلاس به خوبی عمل کرد و چه بسا از این طریق می خواست فرصتی را برای آقای ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران فراهم کند تا همزمان به رهبران و نمایندگان کشورهای عربی و اسلامی اشراف داشته باشد.

زیرا طبیعتا سخنان رییس جمهوری ایران نمی تواند از سوی هیچ کشور دیگری از جمله عربستان مطرح شود، به ویژه اینکه بیش از نیمی از کشورهای شرکت کننده در نشست یا از کشورهایی هستند که دارای روابط عادی با رژیم اسراییل یا دارای دفاتر نمایندگی با این رژیم و روابط تجاری با آن هستند.

وی تصریح کرد: رییس جمهور ایران مانند سایر همتایان شرکت کننده خود در اجلاس به دنبال انتخاب کلمات و عبارات کلامی نبود، به طوری که در وهله اول احساس کردیم در برابر رقابتی در زمینه شعر یا زبان عربی قرار داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد مختلف سخنان رییسی در اجلاس ریاض

ابعاد مختلف سخنان رییسی در اجلاس ریاض