مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-05سياسي

همکاری سازمان منابع طبیعی کشور را برای توسعه شهر پارس آباد نیازمندیم


نماینده مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه بافت شهری پارس آباد همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را نیازمندیم.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه بافت شهری پارس آباد همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را نیازمندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس جهانگیرزاده 14 آبان در جمع خبرنگاران نیاز شهر پارس آباد به توسعه فیزیکی را ضروری دانست و خواستار همکاری و مساعدت های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در راستای واگذاری زمین های اطراف شهر پارس آباد شد.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی شهرستان پارس آباد را بعد از اردبیل مرکز استان پرجمعیت ترین شهرستان دانست و افزود: وضعیت فعلی شهر پارس آباد برای این تعداد جمعیت پاسخگو نیست و توسعه زمین های شهری را پیگیری می کنیم.

جهانگیرزاده ضمن اشاره به اینکه برای تأمین زمین آرامستان شهر پارس آباد با مشکل جدی روبرو هستیم، اضافه کرد: احداث شهرک اداری و توسعه فضای شهری پارس آباد حق طبیعی مردم این شهرستان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سازمان منابع طبیعی کشور را برای توسعه شهر پارس آباد نیازمندیم

همکاری سازمان منابع طبیعی کشور را برای توسعه شهر پارس آباد نیازمندیم