مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-27اقتصادي

افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کشور


 طی یک سال و نیم گذشته 10 هزار میلیارد تومان پروژه مربوط به هلال احمر در کل کشور افتتاح شده است.

  - ایسنا/اصفهان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: طی یک سال و نیم گذشته 10 هزار میلیارد تومان پروژه مربوط به هلال احمر در کل کشور افتتاح شده است.

  یعقوب سلیمانی، امروز(جمعه، 5 آبان) در آیین افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای باغکل خوانسار، اظهار کرد: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بر اصول و اهدافی که کاهش آلام مردم را به دنبال دارد استوار است.

در کنوانسیون چهارگانه ژنو انجام برخی اقدامات حتی با دشمن هم منع شده، اما اکنون شاهد هستیم که بیمارستان ها امنیت ندارند و آنها را با موشک می زنند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خیرخواهی وظیفه ماست ادامه داد: هلال احمر از همان ساعات اولیه اتفاقات غزه در حضور میدانی داوطلبان و کادر پزشکی هلال احمر در غزه در راستای کمک رسانی بشردوستانه مبتنی بر قوانین بین المللی اعلام آمادگی کرد.

هم چنین پک بیمارستان آماده انتقال به غزه است، چند روز است که هواپیمایی با حدود 70 تن اقلام دارویی آماده حرکت به سمت غزه است، اما مجوز پرواز ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: در ارزیابی که انجام شد اصفهان جزو استان هایی است که در حوادث جاده ای رتبه اول و در سایر حوادث رتبه دوم کشور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کشور

افتتاح 10 هزار میلیارد تومان پروژه برای هلال احمر در کشور