مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:352023-10-28سياسي

گردشگری شهری در زاهدان رونق می گیرد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب همکاری مشترک شهرداری و این اداره کل قرار است گردشگری شهری در کلانشهر زاهدان رونق بگیرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در قالب همکاری مشترک شهرداری و این اداره کل قرار است گردشگری شهری در کلانشهر زاهدان رونق بگیرد.

محمدهادی طهرانی مقدم شامگاه جمعه 5 آبان در دیدار با شهردار زاهدان با بیان این که لازمه حفاظت و صیانت از داشته های تاریخی و فرهنگی هم افزایی و تعاملات بین دستگاهی است، بیان کرد: شهرداری و میراث فرهنگی در قالب همکاری های مشترک نقش بسزایی در این خصوص دارند که باید این همکاری ها توسعه یابد.

وی در این جلسه که پیرامون توسعه شهری، گردشگری، خدمات بهداشتی و نمایشگاه ها برگزار شد بر سامان دهی و نصب تابلوهای راهنمای جاذبه های گردشگری، احیاء و ایجاد سرویس های بهداشتی، تشکیل تیم های نظارتی برای بازدید و احصای مشکلات آنها و تهیه بسته های سرمایه گذاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: این استان از مواهب خدادادی، طبیعی و ظرفیت های بالقوه و بالفعل فرهنگی، تاریخی، مذهبی، گردشگری بسیاری برخوردار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری شهری در زاهدان رونق می گیرد

گردشگری شهری در زاهدان رونق می گیرد